Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera (ul. Jana Zamoyskiego 20)
Zapraszamy na kolejne weekendowe warsztaty taneczne do Stołu Powszechnego!
Zajęcia są skierowane do wszystkich osób, niezależnie od wieku i doświadczenia.
Podczas warsztatów nie będziemy uczyli się kroków, ale skupimy na ruchu indywidualnym każdego uczestnika. W centrum naszego zainteresowania postawimy ciało. Wsłuchamy w jego wewnętrzny rytm, spróbujemy różnych sposobów poruszania się i uwolnimy radość, która w nim drzemie.
Będziemy pracować na tzw. improwizacji zadaniowej. Proponowane zadania będą zarówno angażujące fizycznie, jak i pobudzające wyobraźnię i kreatywność uczestników.
Prosimy o zabranie na zajęcia wygodnego, nie krępującego ruchów stroju oraz wody.
Zapraszamy wszystkich chętnych!
Ilość miejsc ograniczona.
Koszt udziału w dwóch dniach warsztatów: 40 zł
Zgłoszenia: duszynska.magda@gmail.com
sobota (18.03) - godzina 12:00-14:00
niedziela (19.03) - godzina 11:00-14:00
O prowadzącej:
Aleksandra Bożek-Muszyńska - instruktorka tańca współczesnego, tancerka, performerka, choreografka, trenerka biznesu i filolożka. Uczestniczka wielu warsztatów i coachingów ruchowych. Od kilku lat prowadzi regularne zajęcia z tańca współczesnego i improwizacji, gimnastykę dla seniorów oraz tworzy autorskie choreografie i jest aktywna na polskiej scenie tańca i performance’u. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca 2015, 2016 i 2017 realizowanej przez Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk oraz Intensive Course w School For New Dance Development w Amsterdamie. Zdobywczyni wielu nagród w konkursach choreograficznych i tanecznych - jej prace były prezentowane m.in. w Berlinie, Budapeszcie, Krakowie, Warszawie i Wiedniu. Jako freelancer współpracowała m.in. z: Rebeccą Lazier ("There Might Be Others"), Anną Godowską i Sławkiem Krawczyńskim ("Bataille i świt nowych dni"), Yoshiko Chumą ("pi 3.14...Dead end Ponderosa"), Anną Piotrowską („R.O.Z.G.R.Y.W.K.A.”, „Czekając trawnika”), fundacją „Appendix” („Before It Made Us Wild”) i fundacją „Strefa Wolnosłowa”(„Narysowałam więcej, niż tu widać”). W swojej pracy fascynuje się zarówno tym co niewerbalne, jak i werbalne.