Rozprzestrzeniająca się na świecie pandemia sparaliżowała nasze życie. Zamknięte zostały szkoły, uczelnie, a także obiekty kulturalne i sportowe. Odwołano także wszelkie wydarzenia.
4 marca, w Polsce odnotowany został pierwszy przypadek koronawirusa. Od tamtej pory liczba zachorowań w naszym kraju stale rośnie. Dlatego wdrożone zostały szczególne środki ostrożności mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. W czwartek wprowadzony został w Polsce stan zagrożenia epidemicznego.
Zgodnie z decyzją Prezesa Rady Ministrów od 16 marca do 25 marca zostaną zamknięte wszystkie szkoły, przedszkola, a także uczelnie. Ponadto decyzją Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego od 12 do 25 marca zawieszona zostanie praca obiektów kulturalnych między innymi bibliotek publicznych, domów kultury, teatrów, kin czy galerii sztuki. Oznacza to, że zaplanowane w tych dniach wydarzenia zostaną przełożone na inny termin lub odwołane.
W związku z tym Saskokępski Prom Kultury przy ul. Brukselskiej 23 odwołał wszystkie spektakle w dniach objętych zakazem imprez masowych. Jeśli ktoś ma zakupione bilety na te wydarzenia, może ubiegać się o zwrot pieniędzy. Aby nie doprowadzić do jeszcze większego rozprzestrzeniania się koronawirusa, Prom Kultury radzi nie spieszyć się z wymianą, dlatego daje na to czas aż do 30 czerwca 2020.
Zwroty zakupionych biletów online realizowane są drogą elektroniczną lub telefoniczną. W tym celu należy wejść na stronę internetową info@ewejsciowki.pl lub zadzwonić pod numer: 79 204 22 88.
W przypadku posiadania tradycyjnego biletu można je zwracać osobiście w domu kultury, wyjątkowo także bez paragonu.
Dla Waszej wygody podajemy Wam kontakt do kasy biletowej:
Adres e-mailowy: bilety@promkultury.pl
Numer telefonu: 22 277 08 02
Kasa PROMu Kultury jest czynna codziennie od 11:00 do 19:30.
Działania prewencyjne wprowadziła także klubokawiarnia Towarzyska przy ulicy Zwycięzców 49. Lokal podobnie, jak pozostałe placówki oświatowe czy kulturalne, zawiesił działalność do środy 25 marca.
Ograniczenia wprowadzone zostały także w Urzędzie Dzielnicy Praga Południe. Teraz tylko na parterze w Wydziale Obsługi Mieszkańców będzie można załatwić wszystkie sprawy urzędowe. Co więcej, przy wejściu do gmachu (obok stanowiska ochrony) udostępniony zostanie specjalny telefon dla interesantów, z którego będzie można połączyć się z pracownikami urzędu. Do dyspozycji mieszkańców wciąż pozostanie Punkt Informacyjny.