Polski startup Daily łączy siły z fińskim Wolt – jedną z najszybciej rosnących europejskich firm technologicznych, której aplikacja do zamawiania jedzenia online została nagrodzona m.in. przez Apple. Wolt jest znany fanom dobrej kuchni już w 11 krajach, posiadając ponad milion zarejestrowanych użytkowników. Wchodząc do Polski, oferuje swoje usługi mieszkańcom Gdańska i Warszawy. Na Saską Kępę Wolt dostarczy zamówienia z kilkudziesięcu warszawskich lokali w tym kilku lokalnych.
Polscy użytkownicy mają już dostęp do wysokiej jakości różnorodnej oferty potraw, nieporównywalnie wysokiego poziomu obsługi klienta, a przede wszystkim szybkich dostaw. Oferta restauracji jest skrupulatnie dobierana - tak aby każdy konsument, niezależnie od swoich preferencji kulinarnych czy diety, mógł znaleźć coś dla siebie. Wyboru może dokonać spośród bogatej oferty dań, np. warszawskiej gastronomii z m.in. Tuk Tuk, Dziki Wok, MOD, Sam Żoliborz, Sakana Sushi Bar, Gringo Bar czy Deseo.
Jedzenie z dostawą na Saskiej Kępie w 35 minut
Mimo, że działalność Wolt koncentruje się na lewobrzeżnej części Warszawy nie zabrakło restauracji z Saskiej Kępy. Do platformy Wolt dołączyły m.in.: Tuk Tuk, iGrek, La Catrina, Thai Long czy SushiRoll
Jak informuje właściciel - w pełni zautomatyzowana platforma logistyczna zapewnia sprawne doręczenie zamówienia, którego średni czas nie przekracza 35-40 min. Użytkownik może śledzić każdy etap jego realizacji - od przygotowywania dań w restauracji, po całą trasę kuriera w aplikacji. Obsługa klienta jest równie szybka i sprawna, co dostawa. Dedykowani konsultanci są dostępni w godzinach otwarcia platformy, a ich responsywność jest jedna z najwyższych na rynku i osiąga maksymalnie 40 sek. przy kontakcie przez live chat.